Selecteer een pagina

Stel je eens voor dat je je voortaan volledig kunt focussen op jouw declarabele werkzaamheden en dat de niet-declarabele werkzaamheden toch gedaan worden.

Hi drukbezette advocaat, 

Wanneer heb je voor het laatst het gevoel gehad alles volledig onder controle te hebben?

Misschien heb je het gevoel dat …

Je veel tijd en energie kwijt bent aan werkzaamheden die niet tot jouw core business behoren, maar wel gedaan moeten worden;

✓ Je meer declarabele uren zou kunnen draaien;

Je lange dagen moet maken om alles gedaan te krijgen wat je wilt doen, zonder te hoeven compenseren op kwaliteit;

De werkdruk hoog ligt en je veel last hebt van stress;

Je alles maar half doet, terwijl je het structureel te druk hebt;

Je een paar extra handen tekort komt;

Bepaalde processen efficiënter ingericht kunnen worden;

Je overzicht en structuur mist.

Zo wil je je toch helemaal niet voelen!?

Hi drukbezette advocaat, 

Wanneer heb je voor het laatst het gevoel gehad alles volledig onder controle te hebben?

Misschien heb je het gevoel dat …

Je veel tijd en energie kwijt bent aan werkzaamheden die niet tot jouw core business behoren, maar wel gedaan moeten worden;

✓ Je meer declarabele uren zou kunnen draaien;

Je lange dagen moet maken om alles gedaan te krijgen wat je wilt doen, zonder te hoeven compenseren op kwaliteit;

De werkdruk hoog ligt en je veel last hebt van stress;

Je alles maar half doet, terwijl je het structureel te druk hebt;

Je een paar extra handen tekort komt;

Bepaalde processen efficiënter ingericht kunnen worden;

Je overzicht en structuur mist.

Zo wil je je toch helemaal niet voelen!?

Melissa is een proactieve legal assistant die zich onderscheidt door haar sterke innerlijke gedrevenheid om systematisch en precies te werk te gaan.

Hoe heerlijk zou het zijn als …

★ Je de werkzaamheden die jou veel tijd en energie kosten, zorgeloos uit handen zou kunnen geven aan iemand die met jou meedenkt en proactief werkzaamheden oppakt;

★ Je je weer volledig zou kunnen focussen op jouw core business en je jouw tijd en aandacht zou kunnen besteden aan jouw klanten en jouw praktijk of onderneming;

★ Je meer declarabele uren zou kunnen maken en een hogere omzet zou kunnen draaien;

★ Je niet meer zulke lange dagen zou hoeven te maken, doordat je de werkzaamheden niet meer alleen hoeft te doen;

★ Je niet meer die hoge werkdruk en stress zou hoeven te ervaren, doordat je je nu weer bezig kunt houden met de werkzaamheden die jou energie geven;

★ Je daarnaast de gewenste kwaliteit zou kunnen (blijven) leveren, doordat je jouw werkzaamheden uit handen geeft aan iemand met ervaring en een hoge standaard;

★ Je efficiënter zou kunnen werken, doordat je je weer volledig kunt focussen op de werkzaamheden waar je goed in bent;

★ Je meer overzicht en structuur zou hebben, doordat jouw agenda, mailbox en/of takenlijst beheerd wordt. 

Natuurlijk kun je alles zelf blijven doen, maar waarom zou je? Wat levert dat jou op?

Jij hebt een Virtual legal Assistant of freelance office manager nodig

Ik ben jouw ervaren legal assistant, personal assistant en office manager in één. Ik werk op afstand voor jou of kom als freelance office manager op locatie en:

+  Zorg ervoor dat jouw correspondentie, (proces)stukken, presentaties en websiteteksten van hoogwaardige kwaliteit zijn en er altijd uitzien om door een ringetje te halen;

+  Werk jouw dictaten uit, zodat jij je in de tussentijd bezig kunt houden met de voorbereiding van een belangrijke zitting of bespreking;

+  Beheer jouw agenda, mailbox en/of takenlijst, plan afspraken in, zet conceptmails klaar en zorg ervoor dat er niets tussen wal en schip valt;

+  Houd jouw website bij, zodat deze altijd actueel is;

+  Zorg ervoor dat je nooit meer hoeft te worstelen met problemen met Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint en Outlook, pdf-programma’s of BaseNet. Deze programma’s kennen voor mij geen geheimen meer.

WERKWIJZE

STAP 1

Je neemt contact met mij op via mijn contactformulier, telefonisch, per e-mail of via WhatsApp.

STAP 2

Tijdens een 
gratis kennismakingsgesprek
(virtueel of in persoon)
bespreken we de mogelijkheden.

STAP 3

We leggen de gemaakte afspraken over onze samenwerking vast en ik ga voor je aan de slag.

Legal assistant van uitzonderlijk kaliber. Proactief en accuraat.”

Ervaring als support professional

Ervaring in de advocatuur

Ervaring als ondernemer

Wat ik jou kan bieden

i

Text support

Correspondentie, (proces)stukken en presentaties voorbereiden, opmaken, redigeren/proeflezen en controleren op spelling & grammatica

✓ Websiteteksten redigeren/proeflezen en controleren op spelling & grammatica

✓ Dictaten uitwerken (transcriberen)

✓ Ondertitelingen verzorgen

Office support

Administratieve werkzaamheden verrichten

✓  Organisatorische werkzaamheden verrichten

 Processen optimaliseren

✓ Templates ontwerpen

✓ Coördineren

✓ Structuur aanbrengen

✓ Website bijhouden

✓  Handleidingen maken

Tech support

Problemen met Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint en Outlook, pdf-programma’s en BaseNet oplossen

Microsoft Office- of BaseNet-cursus geven

✓ Zorgen dat bestaande tools en software optimaal gebruikt worden

✓ Meedenken over de overstap naar nieuwe tools en software

✓ Zorgen dat nieuwe tools en software probleemloos geïmplementeerd worden

Personal support

 ✓ Agendabeheer

✓ Mailboxbeheer

✓ Takenlijstbeheer

✓ Fungeren als sparringpartner

✓ Besprekingen plannen en voorbereiden 

✓ Reizen plannen, boeken en voorbereiden

Zaken op- of uitzoeken

Heb je een vraag over mijn aanbod of wil je de mogelijkheden van een samenwerking verkennen?

Ondersteuning op maat

Alle tarieven zijn excl. 21% btw, gelden voor 2024 en kunnen jaarlijks worden geïndexeerd.

Waarom twijfel je nog?

Dit zijn de voordelen van een samenwerking met mij

Het levert jou op:

Z

Meer tijd voor wat voor jou belangrijk is;

Z

Meer declarabele uren;

Z

Meer energie;

Z

Meer werkplezier;

Z

Meer overzicht;

Z

Meer focus;

Z

Meer structuur;

Z

Meer efficiëntie;

Z

Meer kwaliteit;

Z

Minder werkdruk.

Want ik:

Z

Ben flexibel en per direct inzetbaar - voor een (vast) aantal uren per week of juist op interimbasis/projectbasis;

Z

Word alleen voor mijn gewerkte uren betaald - je betaalt mij geen pensioen, vakantiegeld, loonheffingen, verzekeringspremies, bonussen, lunchkosten of salaris bij ziekte;

Z

Heb geen werkplek of andere faciliteiten nodig;

Z

Ben ervaren en heb aan een half woord genoeg;

Z

Denk met jou mee en neem werk uit handen dat jou veel tijd & energie kost;

Z

Heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ga met jouw bedrijf om alsof het mijn eigen bedrijf is.

“Heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een topsecretaresse die door haar peers als vraagbaak en expert wordt gezien en door de advocaten met wie zij werkt als betrouwbare en toegewijde teamplayer, die werk van hoogwaardige kwaliteit levert.

Over mij


Ik ben
Melissa Köhler-van der Hulst, jouw virtual legal assistant of freelance office manager in omgeving Amsterdam.

Wat ik het allerliefste doe, is creatief bezig zijn met taal en opmaak, mee- en vooruit denken over processen en efficiency, structuur aanbrengen, technische problemen oplossen, ontzorgen en zaken op- en uitzoeken.

Het geeft mij energie wanneer ik jou kan helpen door te doen waar ik goed in ben, iets al geregeld heb voordat jij er zelf aan denkt en samen met jou mooie producten van hoogwaardige kwaliteit kan leveren.

Ik heb een Schoevers-opleiding gevolgd en ben vervolgens op mijn 19e fulltime in loondienst aan het werk gegaan.

Na 15 jaar in loondienst, als secretaresse / office manager / personal assistant / legal assistant bij zowel nationale als internationale, grote en kleine accountants-, belastingadvies- en advocatenkantoren, was het voor mij tijd om aan een nieuw avontuur te beginnen en mezelf verder te ontwikkelen.

Per 1 oktober 2021 heb ik daarom mijn baan in loondienst opgezegd om fulltime verder te gaan als ZZP’er, als virtual legal assistant, met Melis Support.

Ik ondersteun drukbezette, succesvolle (strafrecht)advocaten en -kantoren op afstand als virtual legal assistant of (met hond Mila) op locatie in omgeving Amsterdam als freelance office manager, zodat zij zich op hun core business kunnen focussen

Over mij


Ik ben
Melissa Köhler-van der Hulst, jouw virtual legal assistant of freelance office manager in omgeving Amsterdam.

Wat ik het allerliefste doe, is creatief bezig zijn met taal en opmaak, mee- en vooruit denken over processen en efficiency, structuur aanbrengen, technische problemen oplossen, ontzorgen en zaken op- en uitzoeken.

Het geeft mij energie wanneer ik jou kan helpen door te doen waar ik goed in ben, iets al geregeld heb voordat jij er zelf aan denkt en samen met jou mooie producten van hoogwaardige kwaliteit kan leveren.

Ik heb een Schoevers-opleiding gevolgd en ben vervolgens op mijn 19e fulltime in loondienst aan het werk gegaan.

Na 15 jaar in loondienst, als secretaresse / office manager / personal assistant / legal assistant bij zowel nationale als internationale, grote en kleine accountants-, belastingadvies- en advocatenkantoren, was het voor mij tijd om aan een nieuw avontuur te beginnen en mezelf verder te ontwikkelen.

Per 1 oktober 2021 heb ik daarom mijn baan in loondienst opgezegd om fulltime verder te gaan als ZZP’er, als virtual legal assistant, met Melis Support.

Ik ondersteun drukbezette, succesvolle (strafrecht)advocaten en -kantoren op afstand als virtual legal assistant of (met hond Mila) op locatie in omgeving Amsterdam als freelance office manager, zodat zij zich op hun core business kunnen focussen

Laten we kennismaken

Samen kijken we waar jouw behoefte ligt en op welke wijze ik jou kan ondersteunen.

Dit doen we tijdens een gratis kennismakingsgesprek, virtueel of in persoon.  

Vul het contactformulier hiernaast in, dan neem ik binnen 24 uur contact met je op.

Of bel, e-mail of WhatsApp mij.

Melis Support
Melissa Köhler-van der Hulst

E-mail: melissa@melissupport.nl
Telefoon: 0297 373 021 (ook WhatsApp) 

Neem contact op:

2 + 14 =